söndag, juli 06, 2008

note to self och sommaruppehåll

Jag åker i morgon på en enligt mig själv välförtjänt semsterturen i gammeleuropa. Det känns då naturligt att inte ta med datorn för att kunna skriva längs vägen (det är sånt betalbloggare alternativt välbesökta blogagre gör). något som innebär ett sommaruppehåll framt till slutet av månaden. Därför vänder sig resten av denna postning till mig själv, måste ju veta vad jag ska skriva efter semstern.

"Innerstadsmedelklassens missuppfattningar" tanken vara först att skriva om deras syn på missbrukare en syn som är präglade av myter, dumhet och naivitet. men i natt insåg jag att det finns en uppsjö arga texter att skriva när det kommer till inredningsmedelklassen i Stockholm.
Vykortsmix
Framtidsiver
Nackdelar med att nischa sig.
Avsaknaden av journalistiska texter som konstatera att det inte händer något.
Föraktet gentemot statistik.
till sist genomled igår en bedrövlig tågresa i sj:s regi de här låtarna räddade mig

Laurent Garnier - Back to my roots
Boob Holder - deep and spacey edit by gazeebo
Moodyman - Dem young sconies
Kenny Dixon Jr - Shades of Disco (1978)
Nhessingtons - You'r the summer (version by Yordas beat club)
Ricardo Villalobos- Minimoonstar (shackelton remix)
Lindstrom- The long way home (Prins Thomas remix)
Ayumi Hamasaki- Part of me (Carl Craig remix)
Life Beyond Mars (hela skivan)

Inga kommentarer: