tisdag, juni 19, 2007

Bögar

Medan jag tillbringat veckan i Barcelona med att lyssna på musik, bli matförgiftad och ha konstiga hattar på mig har
  • Bögjävlar

  • släppts är i Sverige. Så fort ekonomin ordnat upp mig avser jag att skaffa ett exemplar.
  • Kielos recension
  • i Expressen överensstämmer väl med mina höga förhoppningar. Boken får mig även att tänka på att jag 2002 som student försökte övertyga DN om att trycka en artikel kallad "Bögen vår tids neger" så blev naturligtvis inte fallet Den hamnade i nedbantad version istället på
  • Sourze
  • . Mår dåligt över textens minst sagt undermåliga kvalite, men tankespåret får anses vara detsamma som bögjävlars. Sourze har numera bytt inriktning och blivit en renodlad humorsite med tydlig inspiration av Spermaharen, där det bjuds på guldkorn som
  • det här
  • Inga kommentarer: