lördag, juni 25, 2005

sjukdom

Gör att Hultsfredsredogörelsen kommer först i morgon, men det går aldrig att vänta för länge på en riktigt dålig text. Min ungdomskärlek har återigen börjat hemsöka mina drömmar, jag borde kanske endast betraktat det som en liten kul grej. Ungefär som de flesta personer i en stabil kungsholmenrelation skulle gjort. Nu kommer jag aldrig att ha en stabil kungsholmenrelation (förmodligen ingen relation alls) så faktumet att denna brilijanta kvinna ifrån det förflutna återigen hemsöker mina drömmar bekymrar mig. Borde anstränga mig för att få till stånd en återförening, då menar jag inte en en förening av det romantiska slaget kanske snarare ett hastigt möte av en slump i ett nedgånget köpcentrum. Naturligtvis kommer aldrig ett sådant möte ske och min rädsla för att sluta som polisen i svt.s underbara dokumentär om några mäninskor i Ropsten eskalerar för varje dag som går.

Inga kommentarer: