tisdag, juli 19, 2005

meningslöst inlägg


försöker få klart en artikel till tidningen Stick, går som väntat inget vidare (borde ha semster eller något i den stilen). Ger mig ångest eftersom jag lovade den där trevlige konstnären i Berlin att jag skulle skriva om honom, men då jag är en usel mäninska rann det hela ut i sanden. Skitsamma borde inte skriva idag, längtar trots all ångest tillbaks till Berlin, men jag blir åtminstone gladare av Aloyas sommarhouse i It's been to long. Om du har någon känsla för sommar och musik köp den eller snå den, jag bryr mig ärligt talat inte. Sen kan du avsluta kvällen med rosevin och somamrklassikern long hot summer med Style Council. Alternativt så skiter du i vad jag tycker och köper en biljett till tältprojektet på www.ticnet.se istället och ger mig skäl att förakta dig.

Inga kommentarer: