måndag, augusti 22, 2005

bloggportalen

Noterar att jag numera finns med där, känns märkligt och lite intressant framför allt innebär det att jag bör skärpa mig och förbättra kvaliten på denna blogg. något som får bli ett projekt för nästa vecka, då flytt, abstinens och fiansiella problem står på min lista denna vecka. Försöker trötsa mig själv med lite norsk space disco och att det är ett nyhetsvärde i att Peter Forsberg tre gånger per år har en mardröm med samma innehåll http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,688229,00.html. Peter jag har ormfobi och drömmer ca 3 gg om året att de äter upp mig, ska vi trösta varandra? Min mailadress kan du hitta via min blogg, jag sitter hemma och väntar på att höra från dig. Du kan få låna min skäggtrimmer, när ditt norländska machoskägg blir för långt.

Inga kommentarer: