torsdag, januari 11, 2007

musik på det gamla hederliga sättet




Fick ett infall idag och beslutade mig för att köpa två vinyltolvor jag inte hört tidigare i digital form. Micke på Fade tipsade om Len Faki Rainbow Delta när jag var där. Utöver den fastnade jag för splittolvan Was Erwartet/wasser wartet av Gabriel Ananda och Tobias Becker om inte annat så för den lila färgen. För er som uppskattar maximal techno kan jag varmt rekommnderar dessa två köp (finns förmodligen hos er lokala mp3 blogg). Båda tolvorna är gjorda för det mörka dansgolvet och utgör en skön kontrast till förra årets mer minimala tongångar. Men om ni gillar färgen lila och snygga vinylomslag (len fakis) rekommmenderar jag er varmt att offra några slantar på ovan nämnda tolvor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

köpte just dessa härmodagarna, mycket bra tolvor, rainbow delta framförallt. jag förstår visserligen varför limitiert-tovlan är limiterad, den är okej, men inget blod kommer att spillas då den går ur press.

good stuff.

tonightsfrailaddiction.blogspot.com

Martin Cöster sa...

Får erkänna att jag tröttnade snabbare på limitiert tolvan än vad jag hade förväntat mig.