fredag, augusti 08, 2008

Musik del 1

Lite musik som jag lyssnat på de senaste veckorna:

Sven Weismann Deep Passion
Heiko Voss Leave this city
Deepchord and Mike Huckaby Sound Of Thought (DeepChord Mix)
John Daly – Atlantis
Quixote Feat Lisa LI-Lund : "I Started To Dance"-Prins Thomas Diskomiks (Versatile Promo)
Ein Klein Nacht Muzik : "La Serenissima" (Modular Promo)
Henrik Schwarz/Ame/Dixon - D.P.O.M.B (Innervisions)
Mattias Aguyo Minimal (DJ Koze Maxi Version)
Toby Tobias the feeling - john daly remix
Mossa - body selector - swayzak remix
Jarle Brathen - Takras (Prins Thomas Edit)
Nina Simone - Take Care Of Business (Pilooski Edit)
Justus Köhncke- § 26 (Aaron Carl remix)
Glowing Glisses – Bassqueen
d ,julz yo momo - shinedoe remix
patrice_scott-azteck
Cassy- Idle Blues.

När det gäller dagens tidigare inlägg så gäller Weird Science brilijans om du utgår från Dark Knight som en genre film då ligger alltid utgångspunkten i serievärlden. Jag anser att det även går att betrakta filme som en vanlig actionfilm då blir det en annan diskussion som jag inte ämnar att vara en del av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glowing Glisses "Bassqueen" Rippertonremixen. Bra skit.

Martin Cöster sa...

Håller med tacksam för att du gjorde mig uppmärksam på mitt slarv hade skrivit skivbolagets namn istälelt för aktens, icke bra.