torsdag, augusti 28, 2008

Vikten av förstå sin egen peaktime

Då jag börjat ta mina första stapplande steg i kommunikationsbranschen (genom att utbilda mig) är det svårt att inte kommentera den underhållande intervjun med Jennie Garth: Jag tror och hoppas att den typen av kommunikation är genomskådad sedan länge och endast förvandlats till ofrivillig komik som i sig kan skapa god reklam och hype. Men jag undrar lite vem hon vill vända sig till med sin personliga kommunikativa plattform?
På ett mer mänskligt plan är skär det såklart i hjärtat att se en person som har svårt att lämna tiden då hennes karriär/liv peakade. Det samma gäller den svergekatuelle (om vi ska tro Aftonbladet) Luke Perry. Men han ursäktas av att han i de tidiga avsnitten av Berverly Hills hade ovanligt snygga kläder, en underskattad modeikon.

Lovar att skriva om något lite intressantare, svårare, coolare etc nästa gång, kunde inte låta bli.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hm. "This video is currently not available......" står det när jag klickar på "play".

Martin Cöster sa...

trist den funkar utmärkt för mig
här är länk http://www.youtube.com/watch?v=dyiCnMQ4ffQ