söndag, oktober 09, 2005

Söndag morgon...

Blev tidig för min del vilket innebar att jag gavs möjlighet att lyssna på Svenska Ords Story på P1. Fick mig att sänka garden och ställas in för faktumet att Hasse och Tage påverkat även mig, något som jag med nyvunnen vishet kan välkommna. Under min korta lördagskväll funderade jag mycket på hurvida Geiger borde koncentrera sig helt på att göra remixar av andra artister eller inte. Anledningen är hans den fina remixen av Durch die Nacht med på Kompakt Total 6, kontra hans bitvis usla album Out of Tune. En annan sak av värdslig natur som plågade mitt sinne igår var hurvida Göran Skytte blivit senil eller inte? Om någon har någon form av relevant kunskap när det gäller herr Skyttes mentala tillstånd så får hemskt gärna kontakta mig. Kommande vecka bjuder på intressanta tv-premiär, SVT Drama bjuder på Häktet som startar på måndag, i vanlig ordning förhåller jag mig skeptisk till SVT Dramas produktion. På onsdag bör dock alla bänka sig framför SVT när Extras har premiär i Sverige. Söndagen fördriver jag med Popcornfestival och tysk techno, inser att ovanstående inlägg är otäckt likt ett s.k blogginlägg uh...

Inga kommentarer: