söndag, november 20, 2005

blandat.

Filmfestivalen upptar en utvald del av stockholms befolknings tid just nu, då jag inte är cool mediasnubbe så kan jag enbart se se-sju filmer. Men av de jag sett hittils så vill jag rekommendera både Bubble och Grizzly man för den större massan, däremot kan ni utan samvetskval hoppa över A History of Violence. Vidare så grämer det mig att jag inte har biljett till Me and You and everyone we know,då samtliga indiaktioner tyder på att det är en riktigt bra film.

Slårofta ett slag för tidningen Brus och deras hemsida, i veckan så har Andreas Hellström intressanta åsikter som jag åtminstone gärna läser mer av (www.brus.nu) Hans text är anledning till att jag inom kort kliver ut utanför min dörr och köper både brus och gilda. Hoppas återkomma ikväll med en lite mer meningsfull text.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Building Gadgets for Live.com and a Javascript Debugging Tip
I wrote my first gadget for http://www.live.com yesterday; the MSN Spaces Photo Album Browser .
Find out how to buy and sell anything, like things related to company construction mn road on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like company construction mn road!

Anonym sa...

dang, mr mortensen is mesmerizing in a history of violence..