fredag, augusti 11, 2006

Fredag igen.



Fredag vars en gång så magiska klang sedan länge ebbat ut för min del, är mest bitter för att jag missade Konrad Black i går på f 12 (pank). Behovet av att klubba har aldrig varit större, men det ser ut som jag får hålla ut tills Cocktails strålande höst och vinter program drar igång. De har enligt sin hemsida redan gjort klart med b.l.a. Michael Mayer, Anja Schneider och Luciano, mad!

Längst ner på sidan finner ni lite länkar till sidor som jag gillar och besöker ofta (det kommer fler länkar så småningom, överst hittar ni så klart
  • Ami
  • , som är sommarens blogg för min del. Genom välvillighet på kommentatorstråden till förra veckans postning om bloggande hjälpte hon dessutom mig att styra upp det där med länkar på min blogg. Något som saknats tidgare, jag bockar och bugar.

    Rolig hallå där som min gode vän John i Malmö tipsade om http://www.metro.se/se/article/2006/08/09/06/4236-23/. Tänker inte kommentera den utan låter den helt enkelt tala för sig själv.

    1 kommentar:

    Annamaria och Andrea sa...

    Va jag förstår ingenting! hur hamnade länkarna längst ner på sidan? de borde hamna där på sidan med allt annat!

    Vill du länka till saker så dina läsare bara kan trycka direkt på länken istället för att copa adressen så trycker du bara på den lilla ikonen med lite grönt på så copar du in adresen där så länkar den automatiskt. Sen döper du den till vad länken skall heta: typ: "här" eller "New Yorker" eller vad det är för nåt. Det skriver du inte mellan de här: >< tecknena.

    good luck!