onsdag, mars 19, 2008

Kollade tidigare ikväll in den här
  • debatten

  • frågor av den karaktären ligger som bekant mig varmt om hjärtat. Men det var en annan tanke som slog mig när det nämndes (av Göran Rosenberg) att ingen bryr sig. Ett resonemang vi skulle kunna utveckla i oändlighet med urban identitet etc. Men vad jag åsyftar är att det nog är sant med tanke på vart alla alla skarpa hjärnor tagit vägen. Göran Rosenberg var som vanligt kompetent, men Lawen Mohtadi och Karl-Olov Arnstberg visade dels upp en oförmåga att titta ut ur sin egen kontext, dels var de inga debattörer överhuvudtaget. Det saknades verkligen någon som hade vägt in summorna av det moderna samhället.

    Men jag hoppas och tror att det blir bättre
  • nästa gång
  • . Om det är någon som läser (som kanske även kombinerar det med att känna mig) häng på, jag bjuder på kaffe.

    P.S Att känna mig är naturligtvis inget krav.

    Inga kommentarer: