torsdag, mars 20, 2008

Påskgodis eller nåt...



Då jag är hopplöst otrendig som inte mikrobloggar så kommer jag säkert ta lov från bloggvärlden ett par dagar. Men det var länge sedan jag skrev om musik så nedan följer en lista som inte är det senast utan snarare vad jag lyssnat på den dag då jag försökt fixa till en artikel och varit väldigt oproduktiv i allmänhet. Då jag inte äter godis längre (förutom mörkt choklad)blev nedanstående mitt påskgodis:

Juan Mclean- Happy House
Marit Bergman- Out on the piers (justus köhncke remix)
Robert Owens- Love Someone (Atjazz Deeper Mix)
Turner- She Was Sent (Vince Watson remix)
Matthias Tanzman- Keep On
Richard Gateaux – Dune
Del Shannon – Gemini (Pilooski Edit)
Roland Appel- New Love
Elmore Judd- Pirate Song
Johan Agerbjörn/Sally Shapiro- Rude 66 Deeper Space Woman
Jichal Mackson- Flatscreen
Boogy Bites vol 4 mixed by Ellen Allien
Björn Torske and Crystal Bois. As besto
Turner- She Was Sent (Sten remix)

note: mer instumentellt och mer svårtuggat efter påsk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Crocadile Protine Pills
http://garagesaleshow.com/ - diazepam 10mg
Most people look out for this due to its user-friendliness and effectiveness in reducing tension.
[url=http://garagesaleshow.com/]valium pharmacy[/url]
But it is recommended because in later sages of life it may turn out to be other major problem if taken without the prescription of a physician.
buy valium online
The other advantages of valium are, it treats insomnia, muscle pains and nightmares very effectively.