torsdag, april 24, 2008

Deep

Personligen tycker jag att alla ska köpa i>Sven Weisemanns
  • Nya ep
  • underbart djup dubhouse. Om inte annat för att kunna nicka i takt till nu när helgen närmar sig.

    På grund av slöhet från min sida och lite oerfarenhet från festfixarnas hann jag aldrig osa till den hajpade Novellfesten i morgon. Så det blir till att satsa på att se den sympatiske eklektikern
  • DJ Koze
  • på lördag istället. Även om veckans klubbhändelse i Sverige utspelar sig på Kalmar Nation i Uppsala i morgon då Cassy svänger förbi från Berlin.

    4 kommentarer:

    Anonym sa...

    Japp. Cassy i Uppsala är galet.Jag e Sthlm men är inte student längre så jag vet inte om man skulle komma in om man åkte dit.

    Martin Cöster sa...

    Tror faktiskt att det skulel räcka med ett mail så skulle det vara du, Cassy och neo-deephouse hela kvällen. Glöm inte att du tillhör den skara personer som varit med och förbättrat klubbsverige de senaste åren. Annars förmodar jag att du är på Koze i morgon?

    Anonym sa...

    Cassy blir det nog inte tyvärr. Koze blir det nog dock. Undrar om han kommer efterspela på Spyan? Koze-Spyan get it?

    Anonym sa...

    techno-vitsare där, då ses vi förmodlige i morgon