torsdag, mars 16, 2006

Sjuk

Förkylning har varit min lott de senaste dagarna, en sysselsättning som sedan gammalt passar mitt kynne illa. Har inte blivit bättre av jag inte kunnat arbeta med några av de skrivprojekt jag själv uppfunnit, då de kräver en frisk författare. men nedan följer några av de beståndsdelar som hjälpt mig att sakta återfå min krafter.
-Ricky Gervais frossa (podcast,office, Extras etc.)
- Lika delar tysk, japansk och kandensisk elektronisk musik.
- Truman Capote
- The Complete New Yorker.
- Fransk film
- HBO
- The Concretes
- Outlook Express
- Te
- Låtar jag inte vill dela med mig av.
Ungefär där känner jag att det räcker med att kokettera med en medleklasstillhörighet som alltid var predistinerade, men för alltid osynlig i mitt CV. Vill i stället önska eventuella läsare ett underbart veckoslut och en förhoppning om att ni slipper förkylningar.