måndag, maj 15, 2006

Därför hatar jag mäninskor del 4.

Tre Gånger


Tre gånger i veckan säger du, varken mer eller mindre tre gånger varje vecka året runt vill du ha manslem. Inte mer men inte heller mindre, du vill dessutom att den ska behandla dig på ett smärtsamt vis då det är enda sättet att tillfredställa din monstruösa kropp. Du önskar dig en man i blåkläder med intellektuella intressen och ett attraktivt yttre men tycks ha problem med att finna detta på spraydate. Kanske är det din egen annons som är grunden till detta mysterium? Anser det vara av största vikt att monogamin sker på ett så korrekt vis som möjligt, erbjuder dig därför hjälp med annons som förhoppningsvis kan öka dina chanser att träffa den rätte. Möjligen är den en aning lång för att vara en kontaktannons, men det borde tjäna dina syften väl då det innebär en automatisk bortsållning av alla anti-intellektuella.





Hej,

Jag är en ensamstående kvinna som söker dig man som är redo att dunka på mig tre gånger i veckan med både hårdhet och finess. Du ska ha de blå kläderna på, gilla att läsa böcker, du ska dessutom vara snäll och gilla sport. Jag gillar ordning och struktur både på jobbet och i hemmet. Min lilla dotter går före allt annat så du får snällt finna dig i att vara nummer två, passar inte det så är det bara att till att ställa sig sist i kön. Jag är van vid att mina gubbar står i givakt och avskyr människor som ska problematiserar genom att ifrågasätta tagna beslut. Jag tror på den vanliga människan, hederliga vanliga svenssons. Har inget till övers för politiker, finansgubbar, akademiker och andra som tror att de är något. Politik är för mig ointressant, min filosofi är att ett land behöver en stark ledare vars order folket på golvet utför med hårt slit.

Personer som utreder och intellektualiserar det minsta lilla, har jag ingenting till övers för. Det viktiga är att det händer saker, mindre snack och mer hockey brukar jag säga till lilla gumman därhemma! Så om du mest gillar att babbla får du ta och rasta en annan kärring! Med mig är det raka puckar som gäller såväl framför tv som i sängkammaren.

Integritet är väldigt viktigt för mig, skulle aldrig kunna tänka mig att släppa in någon i mitt liv, när jag låser dörren om mig är det helig tid. Huset är mitt fort, där gumman och jag bullar upp med chips och läsk (till henne) redbull, vodka och cider (till mig). En perfekt fredag kväll innehåller alla de nämnda ingredienserna, kl. 20.00 prick slår vi på TV4. Då är det helig tid för mig och gumman och full fokusering, så då öppnar du bara käften för att fylla den med redbullen och vodkan som du och jag delar.

Vidare vill jag att du ger mig all din tid och att du bered att lyssna på när jag pratar ut om min gamla gubbe som jag var dum nog att släppa till med. Jag tror på det mänskliga samtalet vänner emellan inte att betala dyra pengar till någon mumbo-jumbo psykolog! Vem har råd med det förresten, i mitt och gummans fort är det ingen extravagans som gäller. Först räkningar sen mat på bordet efter det får vi se vart vi landar. Så om du inte fått känna på verkligheten tidigare så lär du få göra det om du väljer just mig.

En som har varit i verkligheten!

Inga kommentarer: