måndag, maj 08, 2006

Måndag


Egentligen är det väl en dag då jag inte borde blogga, då nya intryck ej hunnit lycktas fästa sig i min hjärna och nya upptäcker ännu ligger i framtiden. Med andra ord är det lämpligt att en dag som denna lyfta fram ett album som jag ständigt återkommit till de senaste veckorna. SCSI-9 nya album Line of Nine är ett strålande album som tack vare Anton Kubikov & Maxim Milutenko speciella sound ger en albumkänsla, något som är relativt ovanligt idag. Men i stället för att lyssna på mig tycker jag att ni skall ta och införskaffa albumet själv till exempel via www.kompakt-net.de, tror inte att de med en förkärlek för det elektroniska kommer att bli besvikna. Besök även http://www.scsi-9.com/

För övrigt intressant att Lars Berges kröninka i dagens svd (fortfarande min morgontidning) http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_12593868.asp, bara är en kortare version av hans artikel i förra numret av BON. Men det är som så mycket annat ren kuriosa.

Inga kommentarer: